lördag 20 oktober 2012

Vill du prova?



Jag ska vara ärlig. Jag har bestämt mig för att ge mitt jobb med Tupperware en ärlig chans. Jag började sälja för att jag gillar sakerna och som en kul grej. 

Jag hade inget att förlora - jag fick min väska - satte första målet 3 700 och tre demon, då skulle alla prylarna vara mina och om jag inte tyckte det var roligt så var det bara att behålla prylarna och lägga av.
Nu blev det ju inte så - jag blev mer taggad - sålde en massa och insåg redan efter en vecka att jag dessutom tjänar pengar på det här. Hur mycket är ju upp till mig, men tillräckligt för att jag tänker att det kanske kan bli en halvtidsinkomst här framöver.

Men, jag vill också jobba mig vidare - jag vill bli gruppledare :) 
När kan jag då bli det? jo, när jag har erbjudit jobbet som Tupperwarekonsulent till tre personer och de har tackat ja. 

Hm, redan efter min första vecka hade jag lyckats smitta två personer med min entusiasm och de kör igång sina första demoveckor nu. Så nu är vi en liten grupp på tre glada som önskar sällskap. 
.... och jag söker minst en till som vill prova att jobba som konsulent med mig som gruppledare :)

Alla som gillar Tupperwares produkter och någon gång tänkt tanken att det skulle vara roligt att prova att sälja ska tänka till en extra gång just nu. 

Den som vill prova jobbet och bestämmer sig innan nästa söndag får det här:

En startväska som innehåller:

Quick Chef III 
Easy delight 
Degskrapa

Snabb Shaker 5 dl
 Du får också välja fritt ur katalogen, vilka produkter du vill, för 1 200 kronor

Nu ska du ha tre demonstrationer under de fyra första veckorna och sälja för minst  3 700 kronor 
(det sålde jag för redan bland vänner och på jobbet innan jag ens haft min första demo)

Då får du en superprodukt, en UltraPro rund på 1,5 liter (värde 649kronor)
UltraPro är en matlagningsprodukt som är gjord i plast men som går att frysa, använda i micro och i vanlig ugn - en suverän alltiallogryta. Dessutom är den lättdiskad när potatisgratängen bränt fast.

UltraPro 1,5 liter

Du har ännu inte hunnit tjäna några pengar, men nu kan du ta dina grejer och strunta 
i allt om det inte är ett jobb som passar dig.                                           

Har du dessutom haft dina tre första demon före vecka 46 så får du också det här baksetet, om man inte hunnit med tre demon så får man betala ett introduktionspris för det här setet:
En snabbshaker, en silikonpensel och en Squezer som man
kan vispa grädde i och spritsa direkt ur.

Har du dessutom sålt för över 6000 kronor under de två första demonstrationerna (vilket du troligen har) så får du också en UltraPro rund på 2,5 liter: 


Så, då är det färdigt då. Om du inte tycker att det är kul och vill prova lite till :)

Då kan du jobba mot att sälja för 10 000 kronor och tjäna pengar efter 3 700 kronor och också få ytterligare en påfyllning:

MicroPlus kanna 1 liter

Bake to basics vispskål med två lock 3,5 liter 
Serveringssked
Silikonform för 7 muffins

TupperChef Spritspåse med 5 spritsar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar