söndag 4 november 2012

Tävlingsdags!

TÄVLING!

Okej. Alla bloggar med självaktning har en tävling då och då :) Så nu är det väl dags?

Jag firar att jag går ut som Teamledare i Tupperware nästa vecka med att lotta ut ett Allegra serveringscenter i lila.

Serveringscentret är perfekt att ha olika röror i (se bilden nedan), som godisskål, fruktskål, grönsaksfat eller som snacksfat.

Så här tävlar du: Dela min blogg i din egen blogg eller på din FB. Skriv sen en kommentar på det här inlägget och tala om vem du är och att du delat 50taggare. 

Tävlingen kommer att pågå fram till nästa söndag, 11 oktober 00.00. 

Vinnaren lottas fram!!
Lycka till!

Så här såg det ut på min första demo!



14 kommentarer:

  1. Anette! Du kommer att bli en fantastisk teamledare!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Stina, det var rart sagt! Det ska bli jätteroligt. Vi hade vårt första skumtomtemöte idag :)

      Och du..... just nu kan jag erbjuda en startväska där man börjar tjäna pengar från första kronan..... hmmm, värt att fundera på va? ;)

      Radera
  2. Grattis Teamledaren!
    Carina W.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag delat på min FB-sida.
      Carina (Wijkmark)

      Radera
  3. Teamledare! WOW! Det blir kul! Delar på fejjan så klart, men jag behöver ingen lott, det känns som jag fick så himla mycket ändå :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha Bettina, nu förstår jag inte vad du menar - man kan aldrig få för mycket av Tupperware ;) Klart du ska vara med på utlottningen :)

      Radera
  4. Pernilla (optikern..)4 november 2012 kl. 20:17

    Nu har jag delat på fb Anette!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt Pernilla :) Åh, vad jag längtar efter mina Pilgrimmare :)

      Radera
    2. Den som väntar på nåt gott..! :-P

      Radera
  5. Lycka till med ditt nya "ledarskap". Det kommer gå toppen bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Disah :D Snart kommer jag hem till dig och har en demo ;)

      Radera
  6. Har delat på FB nu :)

    SvaraRadera