torsdag 11 oktober 2012

Röstrekord

Var finns bästa hamburgaren?

Jag gillar utvecklingen på mina enkäter. På den förra hade 6 personer svarat.
Nu är vi uppe i 15!!

Helt klart är att mina läsare föredrag något annat ställe..... och gissa vad? Då blir jag ju jäkligt nyfiken på vad det är för annat ställe som ni gillar. Känn er välkomna att skriva i kommentarsfältet :)

På andra plats Max, och sedan var det väl i princip dött lopp.....

Inte så jäkla vetenskapligt det här heller, men lite mer underlag än förra gången.
Nu lägger jag upp en ny och hoppas på en fortsatt bra utveckling :)

2 kommentarer:

  1. Eller för att vara mer exakt i mitt svar: Sibylla i Sunne, ett riktigt hamburgerpalats med gôrgôtt mos!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, då vet man var man käka om man har vägarna förbi Sunne :)

    SvaraRadera