söndag 28 oktober 2012

Jag kan få dagen att gå


Inte för att jag har slutat jobba än. Och inte för att jag inte har en del pyssel med Tupperware. Men eftersom jag inte visste hur framtiden skulle bli så anmälde jag mig till en massa kurser på VUC (gamla komvux typ).
Så nu har jag startat tre kurser och får hålla det flytande tills jag blir hemma på heltid. 
Vad jag läser? Matte på grundnivå - alltså högstadiematte, Svenska 3 (fråga mig inte varför) och personaladministration - kan vara bra och ha utbildning tänkte jag. 

Det är bara matten som jag verkligen behöver - den är avgörande för att jag ska få högskolebehörighet. Men fy så svårt jag har för det ämnet. Nå, jag har väl andra färdigheter, hoppas jag ;)
Just nu repeterar jag de fyra räknesätten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar