söndag 28 oktober 2012

Fukt i systemet?


Jag menar, hur svårt kan det egentligen vara? Jag vet hur man gör, har nog gjort det förut. Så nu går jag och sneglar på fördelarlocket och grunnar på om jag ska ge mig ut och ta tag i sladdarna.

Beppe är lite missnöjd med fukt. Ganska mycket till och med. Min bror sa direkt att det kan vara en spricka i fördelarlocket som gör att Beppe är lite trilskig på att hoppa igång när det är hög luftfuktighet - han startar, men bluddrar och är allmänt tjurig till man har gasat upp honom. 
Så det kan ju stämma - han går ju som ett oljat spjut när solen skiner och det är torrt ute.


Så, jag har köpt hem ett fördelarlock och jag passade också på att köpa mig en handbok till min sköning. 

Nu är frågan om jag ska gå ut och byta locket, eller om jag ska tillåta mig och vara väldigt girley-girley och vara rädd om mina långa naglar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar