söndag 21 oktober 2012

Laddar inför pizzabaket


I eftermiddag ska jag ha en hemmademo igen. Jag tror att med tanke på den person jag är så vill jag att mina demon ska vara som jag. Lite spontana, lite kaosiga och skrattiga.

Jag vet att vi blir ungefär 17 personer.
Ja, precis - och jag ska livebaka pizza till alla och så har jag lovat att bjuda på pizzasallad till :)

Så jag vaknade före 06.00 och började genast fundera över upplägget. Nu har jag funderat i några timmar och insett att jag får dra ner på mina ambitioner. Men det är ju så himla kul att visa alla bra saker.
Men jag ska nöja mig med att förklara hur en del saker funkar - eller, kanske jag ska livebaka lite godis också :)

En spännande och något stressig söndag väntar - och jag tycker det är sjuuuuuukt inspirerande :)

1 kommentar:

  1. :-) Och jag vet att det blir sjuuuukt roligt för dom som ska vara med!
    Och nu får du ta bort ord+sifferverifieringen för bloggkommentarer. Jag bryter ihop!

    SvaraRadera