torsdag 25 oktober 2012

Arboga - Västerås via Örebro


I kväll har det varit teamledarmöte i Arboga. Det är väldigt kul att jag får vara med på de här mötena trots att jag ännu inte är gruppledare. Men jag ska bli och målet är nära. Så jag förbereds redan nu på att ha min egen lilla grupp. 
Men det är inte så jäkla lätt att hitta hem från Arboga som folk kanske kan tro... Av någon outgrundlig anledning så svängde jag på E18 åt fel håll och vips så styrde Beppe och jag kosan mot Örebro.
Strax utanför Örebro hittade jag en avfart och kunde svänga runt och komma på rätt köl igen.
Ja, som sagt, det är tur att jag älskar att köra bil :)

Idag fick jag med mig en godispåse med diverse fina saker. Den påsen ska jag använda när jag har mina gruppmöten. Jag har inte öppnat den fast det kliar i fingrarna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar