söndag 23 september 2012

Inhopp på Kulturen



I går var det dags för Västerås stora kulturkväll och jag gjorde ett inhopp som nöjes och kulturreporter.
Jag gillar verkligen kulturnatten - det är en skön stämning i stan då och folk är så glada och det är inte svårt att få dem att ställa upp på intervjuer och bild.

Så i morgon har jag och fotografen Per Groth fyllt ett helt uppslag i tidningen. Jag jobbade, gick till VLT och skrev, ut och jobbade och sen satt jag och skrev till efter 01.00.

Så... idag har jag en ledig dag - den första på länge. Det känns skönt och välbehövligt. Vi har hunnit med både McDonalds och en promenad. Nu blir det fika och fotboll :)

Per Groth la ut bilder på VLT:s web under kvällen - här kan ni se lite av vad vi pysslade med:

Bildspelet från min jobbarkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar