fredag 16 november 2012

Tur att jag har kortet kvar :)


Sitter och väntar på att få gå till jobbet som inte är mitt på riktigt längre. Inser att min känsla är nervositet, och jag förundras. HUR kan jag helt plötsligt vara nervös för att gå till en arbetsplats där jag varit halva mitt liv. Underligt.
Men det är annorlunda. Även om det är mitt gamla kort, min gamla kod så är det annorlunda när jag kommer dit idag.
Jag har ingen arbetsplats.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra
Jag vet inte om jag har någon inloggning
Jag vet inte hur de nya programmen fungerar riktigt
Jag vet inte hur den nya tidningen ser ut (när jag ska göra den) eftersom jag inte varit med på kurser och sånt som har med nya vlt att göra.

Som om inte det var nog, så har jag inte koll på arbetstiden. I början av veckan så började jag halv 8. Så jag ställde klockan på 6 och insåg när jag väl var vaken att jag ju inte har något där att göra förräns halv 9, då jag börjar - och då alla som vet vad jag ska göra börjar.

Så jag har segat runt i ivrig väntan på att få åka till jobbet - Tänk så det kan vara :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar