måndag 12 november 2012

Man lär sig något varje dag....


.... Står det på skylten bakom ryggen där jag fram till och med i morgon har min arbetsplats. Kollegan Bettina tyckte det var lite komiskt och förevigade mig med skylten.


Sen kunde hon ju lixom inte motstå frestelen och ta en bild på en djupt koncentrerad Annette med en profillik kompis i förgrunden.

Nu håller jag på att tömma mina mappar i datorn - snart ska jag röja runt mig i hyllor och på bord.
Jag har skrivit färdigt min sista artikel som anställd.

Nu är det ganska plågsamt att vara här - det liksom suger i magen - både av förväntan, otålighet och en gnutta framtidsoro.


2 kommentarer:

  1. Du ska då alltid näbba dig! Jag är inte ett dugg orolig för dig. Däremot har du ett stavfel i texten. ;-))))))

    SvaraRadera
  2. @Bettina: om du menar ordet lixom, tror jag det var avsiktligt. Ibland känns det roligare att stava vissa ord annorlunda än vad Svenska Akademin rekommenderar.

    SvaraRadera