onsdag 14 november 2012

Så var dagen då äntligen här!


Vaknade klockan 6 i morse och konstaterade att lite längre kunde jag väl kosta på mig att sova. Lyssnade vidare på Tegenfalks nya bok och somnade snabbt om.
Nu har jag hunnit prata massa i telefon, pallrat mig upp och intar frukost vid datorn.

Hur känns det då?
Ja, det känns jäkligt underligt -  och svårt att förstå. Det är lite: Jaha. Vad ska jag göra nu då?

Den är dagen har jag laddat för sedan i somras, då jag första gången fick veta att möjligheten att gå med full lön fanns. Jag har aldrig tvekat - inte en gång. Men det har varit långt borta, det har varit ovisshet, det har varit sen.
...och helt plötsligt är det nu! Och jag vet inte var jag ska börja mitt nya liv....

Men jag har ju Facebook - och jo, jag har kikat in på jobbmejlen (liksom för att se om jag finns med ;)

Dagen idag får gå i slöandets tecken. I kväll har jag min första demo på ett bra tag. Hemma hos Maria (från Jobbet) och det ska bli så satans skoj. Hon har bjudit många gäster och jag känner mig lite nervös och ringrostig.

Nä, nu ska jag ta en kopp kaffe till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar