måndag 12 november 2012

Den kan bli din - för en fika!



Nu fick jag nyss ett mejl - och jag kan inte låta bli att dela med mig eftersom jag fullkomligt älskar min röda Thermotup termos.

Den här termosen håller värmen väldigt bra. Man kan köpa reservdelar till den och den har livstidsgaranti. Nu erbjuder Tupperware den som alternativ värdinnegåva under vecka 47 om försäljningen blir minst 4000 kronor.




Så... boka en demo vecka 47 nu och bjud in dina vänner och deras vänner på en demo och en fika, så har du goda chanser att få den här termosen gratis (förutom de andra värdinnegåvorna som gäller den veckan)

Tror du att du lätt kan bjuda in minst 7 vänner på en demo men inte vill hålla den hemma så hör av dig till mig så kan jag ordna en hemmademo hos mig - där du ändå står som värdinna och får del av värdinnegåvorna.

Om Thermotup. I katalogen kostar den 799 kronor i svart och till julpris kan man köpa den röda ihop med socker- och gräddskål för 849 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar