torsdag 6 december 2012

Fyller på i lagret :)

Ihopjobbat i November
Spacemakers - svaret på kaoset i skafferiet :)

Nu är jag trött. Har haft en dag fylld av Tupperware. Först levererade jag till en värdinna som jobbar i centrum, sen gick jag och lämnade lite saker här och där. 
Sen hem - så kom min syster och dotter - mina nya rekryter. De hade fått sina startväskor och var alldeles i gasen av allt de fått i sin väska.
Medan de roade sig så bakade jag en morotskaka utan ägg - den blev riktigt bra.

Till slut kom Lisa och hämtade oss och tillsammans med kusin Mari styrde vi kosan mot Hallstahammar och säljmöte. Jag gillar verkligen de där mötena. Och i dag var alla utom en i teamet med - det var jättekul tycker jag.
Blir så pepp och sugen på att jobba, jobba, jobba :)

Idag blev jag också rikt belönad. En hel kasse med nya produkter som jag fått för det jobb jag gjorde i november - det är helt galet vad saker man kan jobba sig till :)

Nu vill jag ju inte gå och lägga mig - egentligen vill jag börja snygga till i mitt skafferi - eftersom en av sakerna jag jobbat mig till var tackgåvan för Januari - ett set med Space makers. 

Jädrar i min lådda vad snyggt jag ska få i skåpet nu!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar