fredag 21 september 2012

Applåder och presenter

                                              

I går var jag och spände min tävlingsnerv :). Jag var på mitt första möte med Tupperware - åh, jädrar vad roligt det var. Inte bara att vi blev bjudna på världens godaste smörgåstårta, det var riktigt roligt att träffa andra som också är frälsta (läs besatta av) på plast.

Att jag dessutom fick fylla på mitt lager med mer fina saker gjorde ju inte kvällen sämre. Alla som kom fick en sandwichbox och en av alla burkar var märkta - och ja, det var i min bytta som det lilla märket satt. Roligt - och genant, för jag fick gå fram och då också passa på att presentera mig inför alla - jag måste säga att den här hobbyn är helt klart utvecklande när det gäller att prata inför folk, pust!

                                                
Jag har aldrig jobbat med att sälja saker, men klart triggande var det när de presenterade top 24 listan med de som sålt mest under vecka 37. Jag kammade hem en 15:e plats!!!! Gissa om jag blev glad och stolt och sände en tacksam tanke till mina värdinnor och kunder :)

Som tack för det fick jag välja saker på ett stort bord - och gissa, gissa om jag kastade mig över de här serveringscentret och två småskålarna i Allegra - som nu fanns i LILA!!!

Så, jag åkte hem - fylld med ny energi över att ha träffat nya människor, och fulltriggad med lust att slå mitt eget rekord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar