söndag 4 oktober 2015

Avsluta och starta om. Avsluta och starta om.

Mitt hem <3

Jag har tappat räkningen. På hur många gånger jag avslutat. Och på hur många gånger jag startat om. Men jag har lärt mig att det är så jag fungerar. Att mitt liv ser ut så, då och då.

Nu är jag här igen. Med flera avslut och flera omstarter. På flera plan i mitt liv. På i princip alla plan i mitt liv. Det är omvälvande. Det har varit mycket sorg en tid. Nu känns det som mycket lycka. En obeskrivbar känsla av frihet. Att världen är öppen. Oändlig. Den är min att göra vad jag vill med.

Det är så himla spännande att se vad som ska hända. Livet har hittills tagit med mig på oväntade, till synes slumpmässiga vägar. Nu är jag redo för nya vägar och nya slumpar.
Tänk om jag till och med kommer att våga flyga igen?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar