tisdag 2 april 2013


Så hittade jag mitt <3
.... och hon har den mjukaste pälsen man kan tänka sig, och hon har prickar på magen och hennes gröna ögon är underbara. 

Jag har ju varit kattsjuk länge nu. Har också varit och hälsat på några katter hos Huskatten. Men det har inte riktigt klickat. Men idag slog det gnistor - och snart är hon min.
Den här lilla kattflickan fick mitt hjärta att svämma över och när hon kurrade och tydligt visade att hon gillade mig lika mycket som jag gillade henne så rann tårarna på mig. 

Nu får jag vänta några veckor innan hon flyttar hem till mig. Det blir nog långa veckor och mycket längtan. 

2 kommentarer:

  1. Så fin! Vilken liten skärnosad prinsessa! Har tupperware några katthus i rosa plast?

    SvaraRadera
  2. Mmmm, visst är hon söt <3
    Njaej, det vet jag inte, men förr hade de en superbra foderhållare som höll vattnet och maten färsk - ska nog genast mejla lagret ;)

    SvaraRadera