tisdag 9 april 2013

Att laga mat tillsammans :D


Igår var det dags för en trerätters i goda vänners sällskap. Vi hade teammöte och använde mötet till att laga mat tillsammans - med Tupperwares redskap förstås.

Jag satte ihop en meny och handlade hem. Sen ställde jag fram alla tänkbara Tupperwareprylar som vi skulle använda. Vilken rolig kväll det blev :D

Mari och William fick göra förrätten - en soppa smaksatt med kakao och vanilj.
Carina och Lisa tog huvudrätten - palsternacksmos med apelsinglacerad lax och fänkålssallad
och jag gjorde efterrätten - Cake pops :D som vi sedan dekorerade tillsammans. Cake Pops är ruggigt roliga att göra eftersom man får vräka på med färg och bling bling. Känner att jag får ett väckt behov av att köpa ännu mer strössel, ännu mer färger. Men, jag är inte så intresserad av att äta dem - de är goda, men lite för söta för min smak.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar