måndag 28 januari 2013

Jädrar, nu blev livet spännande igen :)


Känner mig lite vinddriven just nu. Att släppa taget om VLT är en process som jag fortfarande befinner mig i eftersom jag är där en gång i veckan, minst.
Men ibland tänker jag att mina steg ska gå åt annat håll - ibland tänker jag att jag ska ha en fot kvar.
Tupperware är så himla kul, men för att leva på det - ja, då krävs det en längre startsträcka än jag känner att jag har.

Jag har sagt ett tag nu att jag vill INTE jobba heltid. Men, så dök ett jobb upp som klack till i mig - verkligen. Och jag kände att: Fy sjutton vilket roligt jobb - det är som klippt och skuret för mig.

Så.... nu har jag skickat en ansökan och jag känner minsann hur hjärtat slår lite snabbare :)

Om mina chanser har jag ingen som helst aning - men det skulle aldrig falla mig in att inte söka!

2 kommentarer: